Stereo AV-kabel en scartadapter
De stereo AV-kabel en de scartadapter worden met de Nintendo GameCube meegeleverd.
De stereo AV-kabel is een brede, zwarte kabel met een zwarte meervoudige aansluiting en drie gekleurde stekkers voor het televisietoestel. De gele stekker is voor het beeld, de rode stekker (audio rechts) en witte stekker (audio links) zijn voor het geluid.
De scartadapter is een brede, zwarte stekker met een zilveren meerpuntsaansluiting voor de televisie en drie gekleurde aansluitingen (rood, wit, geel) voor de AV-kabel.