Controller en/of afzonderlijke knoppen werken niet meer
Vraag jezelf eerst af of de L- of R-knop ingedrukt werden bij het aanzetten van het systeem en of een van de twee sticks zich daarbij niet in een neutrale positie bevond. Dit kan namelijk besturingsstoringen opleveren.
Om de standaardinstellingen te herstellen, zullen alle besturingsknoppen en -sticks losgelaten moeten worden. Houd vervolgens gedurende minstens drie seconden de X-, Y-, Start- en Pause-knop tegelijkertijd ingedrukt.