Fouten in de beeldweergave van het spel
Controleer eerst in de handleiding van het spel of het een PAL 60 Hz-stand bevat. Als dat zo is, controleer dan of jouw televisie in staat is om beeldsignalen in PAL 60 Hz weer te geven. Je kunt hier meer over lezen bij de veelgestelde vragen. Ga daarvoor bij Nintendo GameCube naar 'Wat is de PAL 60 Hz-stand?'. Volg daarna de stappen hieronder.
Treedt het probleem nog steeds op, test dan, indien mogelijk, het spel met een andere Nintendo GameCube en een televisie die PAL 60 Hz-beeldsignalen kan weergeven.
Als een spel dat zowel een PAL 50 Hz- en een PAL 60 Hz-stand bevat wordt opgestart, beland je eerst op een selectiescherm. Daar kun je kiezen tussen 50 en 60 Hz.
Lost dit het probleem niet op, test dan, indien mogelijk, het spel met een andere Nintendo GameCube. Zorg er daarbij voor dat de Hz-instellingen van het spel overeenkomen met die van de televisie.
Sluit, indien mogelijk, de Nintendo GameCube aan op een andere televisie om te controleren of het probleem niet wordt veroorzaakt door de televisie.