Belangrijke informatie over het kiezen van een Nintendo Network ID
Houd rekening met de volgende belangrijke informatie, voordat je een Nintendo Network ID aanmaakt.
Kies je Nintendo Network ID met zorg, en controleer de ingevoerde informatie voordat je het proces voltooit.