Wat is een Nintendo Network ID?
Nintendo Network ID is een uniek identificatiemiddel dat bestaat uit zes tot zestien tekens, en waarmee je toegang krijgt tot bepaalde Nintendo Network-diensten.
Om een Nintendo Network ID aan te maken, heb je een Wii U- of een Nintendo 3DS-systeem nodig, en een e-mailadres.