De Joy-Con vastmaken aan en losmaken van het Ring-Con-accessoire
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je de Joy-Con-controllers kunt vastmaken aan en losmaken van het Ring-Con-accessoire voor gebruik met Ring Fit Adventure op de Nintendo Switch.
2. Gebruik de rail boven aan de Ring-Con om de Joy-Con op zijn plaats te schuiven tot je een klik hoort.
Druk op de ontgrendelknop aan de achterkant van de Joy-Con terwijl je de Joy-Con van links naar rechts schuift.