De Ring-Con- en beenband-accessoires kalibreren (Ring Fit Adventure)
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je de Ring-Con- en beenband-accessoires kalibreert voor gebruik met Ring Fit Adventure op de Nintendo Switch.