De kart initialiseren (Mario Kart Live: Home Circuit)
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je de Mario Kart Live: Home Circuit-kart kunt initialiseren of resetten.
Belangrijk: deze optie kan alleen gebruikt worden als de kart aan staat en gesynchroniseerd is met je Nintendo Switch-systeem.
Belangrijk: nadat de kart is geïnitialiseerd moet je hem opnieuw met je Nintendo Switch-systeem synchroniseren om hem weer te gebruiken.