De knoppen van de GameCube-controller reageren niet op de Nintendo Switch
3. Koppel de GameCube-controller en de GameCube Controller-adapter los van de Nintendo Switch-houder en sluit ze vervolgens weer aan.
Als blijkt dat een andere controller wel werkt of als er geen andere controller beschikbaar is, moet de oorspronkelijke controller vervangen worden.
Als je Nintendo GameCube Controller Super Smash Bros. Edition niet correct werkt, neem dan contact met ons op door hier te klikken.