De richtingssticks van de Joy-Con zitten vast of zijn moeilijk te bewegen
Als de richtingsstick(s) nog steeds blijven kleven, moeilijk in te drukken zijn of moeilijk bewegen, moet(en) de betreffende Joy-Con-controller(s) gerepareerd worden.