Zo kalibreer je de controllers
Instructies voor het kalibreren van de richtingssticks en bewegingsbesturing van de Joy-Con-controllers, Nintendo Switch-Pro-controller en Nintendo 64-controller voor gebruik met Nintendo Switch-systemen.