De sticks van de GameCube-controller reageren niet op de Nintendo Switch
Als blijkt dat een andere controller wel werkt of als er geen andere controller beschikbaar is, moet de oorspronkelijke controller vervangen worden.
Als je Nintendo GameCube Controller Super Smash Bros. Edition niet correct werkt, neem dan contact met ons op door hier te klikken.