Een baan maken in Mario Kart Live: Home Circuit
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je een baan maakt in Mario Kart Live: Home Circuit.
Er zijn vier poortjes inbegrepen in elke Mario Kart Live: Home Circuit-set die samengesteld moeten worden voor je kunt spelen. Instructies voor het samenstellen zijn ook te vinden in het Info-menu in de game.