Deze foutcode geeft mogelijk aan dat er een probleem is met betrekking tot de microSD-kaart die je gebruikt.
Als er geen andere microSD-kaart beschikbaar is, kun je de microSD-kaart verwijderen en dan proberen de software te downloaden. Als de software naar het systeemgeheugen gedownload kan worden, kun je de software vanaf het systeemgeheugen spelen of een andere microSD-kaart aanschaffen voor gebruik met het Nintendo Switch-ssyteem.
Als het probleem zich blijft voordoen met meerdere ondersteunde microSD-kaarten of wanneer je downloadt naar het systeemgeheugen, of als er geen andere ondersteunde microSD-kaart beschikbaar is om te testen, moet het systeem gerepareerd worden.