Foutcode: 2110-2000 tot 2110-2899
Je kunt je Nintendo Switch niet verbinden met een netwerk en je ontvangt een foutcode tussen 2110-2000 en 2110-2899.
Beide uiteinden van de ethernetkabel zouden volledig in de ethernetpoorten op de voeding en de router/het modem moeten passen. Als een van de uiteinden van de kabel niet blijft zitten, moet je mogelijk een andere ethernetkabel gebruiken.