Zo kun je de instellingen van een bestaande internetverbinding wijzigen/bekijken
Informatie over hoe je de instellingen van een bestaand netwerk kunt wijzigen (inclusief draadloze beveiliging, IP-adres, DNS, Proxy, MTU etc.).
Selecteer AUTOMATISCH TOEWIJZEN om de IP-adresinstellingen automatisch van de router te krijgen, of selecteer HANDMATIG TOEWIJZEN en voer het juiste IP-adres, subnetmasker en gateway in.
Selecteer AUTOMATISCH TOEWIJZEN om de DNS-instellingen automatisch van de router te krijgen, of selecteer HANDMATIG TOEWIJZEN en voer de juiste primaire en secundaire DNS in.
Selecteer UIT als je niet via een proxy verbindt, of selecteer AAN en voer de juiste informatie voor de proxy-server, poort en automatische authenticatie in.
Selecteer AAN om toe te staan dat de Nintendo Switch verbinding maakt met een verborgen netwerk (netwerken die hun SSID niet uitzenden), of selecteer UIT om dit niet toe te staan.