Je kunt je Nintendo Switch niet verbinden met een (draadloos) netwerk en je krijgt foutcode 2110-3400 te zien.
Voordat je verbinding maakt met het internet via een netwerk dat authenticatie via een internetbrowser vereist, moet je verbinding maken met een netwerk waar dit soort authenticatie niet voor nodig is, zodat je het Nintendo Switch-systeem kunt bijwerken naar systeemversie 2.0.0 of hoger.
Als deze update eenmaal is voltooid, krijg je in de meeste gevallen de betreffende authenticatiepagina te zien zodra je verbinding maakt met een internetverbinding waar extra authenticatie voor nodig is.
Als je nog steeds geen verbinding kunt maken, komt dat mogelijk doordat het netwerk dat je wilt gebruiken niet juist is geconfigureerd, of doordat het netwerk het Nintendo Switch-systeem niet ondersteunt.
Als je meer hulp nodig hebt om verbinding te maken met het netwerk, kun je contact opnemen met de netwerkbeheerder voor meer informatie over het netwerk.