Je kunt je Nintendo Switch-systeem niet koppelen aan de app ‘Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch’ en je krijgt foutcode 2142-1099 te zien.
Als je deze foutcode krijgt, betekent dit mogelijk dat er een systeemupdate is vereist voor het Nintendo Switch-systeem voordat je deze service kunt gebruiken.