Volg deze stappen
Wanneer je het Nintendo Switch-systeem gebruikt, wordt de foutcode 2162-0002 weergegeven.
Start het systeem opnieuw op door de POWER-knop drie seconden lang ingedrukt te houden, vervolgens OPNIEUW OPSTARTEN / UITZETTEN te kiezen en daarna OPNIEUW OPSTARTEN.