Foutcode 2211-0519 wordt weergegeven wanneer je software update via lokale gebruikers.
Deze foutcode kan verschijnen wanneer je software update via een lokale gebruiker als de updategegevens een fout bevatten.
Verbind het systeem met het internet en update de software handmatig als het probleem zich blijft voordoen.