Zo kun je softwaregegevens bijwerken via een lokale gebruiker
Instructies voor het bijwerken en uitwisselen van softwaregegevens via lokale gebruikers op de Nintendo Switch.
2. Markeer vanuit het HOME-menu het pictogram voor de software die je wilt bijwerken zonder de game of de app op te starten.
Zorg ervoor dat alle Nintendo Switch-systemen hetzelfde softwarepictogram markeren. Als je andere software selecteert, kun je je niet aansluiten bij een lokale groep.
5. Zodra de gewenste gebruikers zich hebben aangesloten bij de lokale groep, moet de maker van de groep COMMUNICATIE BEGINNEN selecteren.