Als je systeem al over de nieuwste versie beschikt, start je systeem dan opnieuw op door de POWER-knop drie seconden ingedrukt te houden, daarna OPNIEUW OPSTARTEN / UITZETTEN te kiezen en dan OPNIEUW OPSTARTEN te kiezen.