Je kunt de verbindingstest op de Nintendo Switch gebruiken om je downloadsnelheid te controleren en vast te stellen of dit de oorzaak van het probleem is. Als je downloadsnelheid lager is dan 1,5 Mbps, probeer dan je downloadsnelheid te verbeteren.