Foutcodes: 2002-4301 tot 2002-4500
1. Start het Nintendo Switch-systeem opnieuw op door de POWER-knop drie seconden ingedrukt te houden, en kies dan OPNIEUW OPSTARTEN / UITZETTEN > OPNIEUW OPSTARTEN.