Games die gebruikmaken van cloudstreaming - Veelgestelde vragen
Een cloudversie van een game gebruikt streamingtechnologie om de game vanaf een server te spelen. Om de cloudversie te kunnen spelen heb je een stabiele verbinding nodig met een hoge internetsnelheid.
Omdat de game gestreamd wordt vanaf een server, hoeft de volledige software niet gedownload te worden naar je Nintendo Switch-systeem. Er is alleen een kleine download nodig om de game te starten.
Hoe weet ik of mijn internet snel genoeg is om games te spelen die cloudstreaming gebruiken?
Voordat je volledige toegang koopt, kun je de game gratis uitproberen om je streamverbinding te testen. Als je internetverbinding geen goede ervaring biedt met de game, kun je ervoor kiezen om de volledige toegang niet te kopen.
Kan ik het opstarten van deze software beperken met behulp van het ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch?
Ja. Je kunt het ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch gebruiken om de toegang te beperken tot elk stuk software op het Nintendo Switch-systeem.