Informatie
In dit artikel lees je hoe je platina punten van My Nintendo inwisselt voor afbeeldingsstukjes waarmee je een eigen, speciale profielafbeelding kunt maken.
1. Zorg dat de systeemsoftware van je Nintendo Switch-systeem is bijgewerkt naar de meest recente versie.
Kies MISSIES EN BELONINGEN.
4. Gebruik de L- en R-knoppen om langs de verschillende games te scrollen en de bijbehorende afbeeldingsstukjes te bekijken die actueel verkrijgbaar zijn.
5. Kies het afbeeldingsstukje dat je wilt hebben, en kies daarna PUNTEN INWISSELEN om er platina punten voor in te wisselen en het aan je afbeeldingencollectie toe te voegen.
6. Nadat je punten hebt ingewisseld voor alle afbeeldingsstukjes die je wilt, kies je het pictogram in de rechterbovenhoek om naar je afbeeldingencollectie te gaan.
Er zijn twee manieren waarop je een nieuwe afbeelding kunt maken:
8. Kies het kader, het personage en de achtergrond die je voor je eigen afbeelding wilt gebruiken, en kies daarna OKÉ om de afbeelding te maken.
De nieuwe afbeelding wordt aan je collectie toegevoegd.
10. Nadat je de afbeelding hebt gemaakt, kun je hem in je afbeeldingencollectie instellen als je profielafbeelding.