Op deze pagina ontdek je hoe je melding kunt maken van een ongepaste spelers- of eilandnaam of ongepast bericht op het mededelingenbord, eigen ontwerp, chatbericht of van aanstootgevend spelersgedrag in Animal Crossing: New Horizons.