Ik kan het Joy-Con-polsbandje niet losmaken van de Joy-Con
Als het niet lukt om de Joy-Con los te maken van de Joy-Con-polsbandjes, moeten de betreffende Joy-Con-controller(s) en Joy-Con-polsbandje(s) gerepareerd worden.