Je kunt het volume niet aanpassen op het systeem
Wanneer het systeem in de houder zit, gaat het geluid van de systeemluidsprekers automatisch uit.
Als de volume-indicator niet verschijnt wanneer een van de volumeknoppen wordt ingedrukt, of als het volume niet kan worden aangepast met de volumeknoppen of via het instellingenscherm, moet het Nintendo Switch Lite-systeem gerepareerd worden.