Informatie
Deze melding wordt meestal weergegeven als je downloadbare content (games of DLC) probeert te spelen op een Nintendo Switch-systeem dat niet is ingesteld als je hoofdsysteem.
Als je niet je hoofdsysteem gebruikt om te spelen, krijg je deze melding soms te zien omdat je een actieve internetverbinding nodig hebt om je gedownloade games en content te spelen op een systeem dat niet je hoofdsysteem is.