Mii van een Nintendo-account veranderen
Selecteer OPSLAAN om de Mii op te slaan op je Nintendo-account.
6. Er wordt een lijst weergegeven met je huidige Mii-personages. Selecteer de Mii die je wilt weergeven en selecteer vervolgens KIES DEZE Mii.
Selecteer Mii WIJZIGEN naast de huidige Mii.
3. Er wordt een lijst weergegeven met je huidige Mii-personages. Selecteer de Mii die je wilt weergeven en klik vervolgens op KIES DEZE Mii.
Selecteer OPSLAAN om je wijzigingen op te slaan.
3. Er wordt een lijst weergegeven met je huidige Mii-personages. Selecteer de Mii die je wilt verwijderen en selecteer vervolgens VERWIJDEREN.