Outfits, karts en meer ontgrendelen in Mario Kart Live: Home Circuit
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je outfits, karts, toeters, poortjes, omgevingen en meer ontgrendelt in Mario Kart Live: Home Circuit.
Voltooi races en verzamel munten om verschillende beloningen te ontgrendelen in Mario Kart Live: Home Circuit.
Verzamel munten tijdens een race om nieuwe outfits, karts en toetergeluiden te ontgrendelen voor Mario of Luigi.
Versla de Koopalings in verschillende grand prixs om nieuwe poorttypes en omgevingen te ontgrendelen. Je kunt ook hogere snelheidsstanden en de spiegelstand vrijspelen door grand prixs te voltooien.