De app is beschikbaar voor iOS- en Android-apparaten.
Nee, spelers kunnen geen communicatie via voicechat beginnen voordat ze zich bij andere spelers in een game hebben gevoegd.
Ja. Je kunt een headset of koptelefoon gebruiken die is verbonden met je smartapparaat. Als je een draadloze Bluetooth-koptelefoon of -headset op je smartapparaat gebruikt, zorg er dan voor dat het apparaat het HSP- of HFP Bluetooth-profiel ondersteunt.
Let op: het geluid uit de game, dat normaal gesproken via de tv of het Nintendo Switch-systeem te horen is, is niet te horen is op je smartapparaat.
Wordt de verbinding verbroken als ik andere functies op mijn smartapparaat gebruik (zoals tekstberichten en social media)?
Nee, als de app is bijgewerkt naar versie 1.1.0 of hoger, loopt voicechat door op de achtergrond, zelfs als de je thuis- of sluimerknop op je smartapparaat indrukt.
Je krijgt een melding als de app wordt geminimaliseerd om je te laten weten dat de app in de achtergrond draait. Als je voicechat wilt uitschakelen als je in de chatroom bent, kun je op X onderaan het chatscherm drukken om voicechat op te schorten.