Pokémon overbrengen (Pokémon HOME)
In dit artikel worden de verschillende manieren uitgelegd om Pokémon over te brengen uit Pokémon Bank.
Heb je nog toegang tot het Nintendo 3DS-systeem dat gekoppeld is aan Pokémon Bank?