Welke games zijn compatibel met Pokémon HOME?
De mobiele versie van Pokémon HOME kan verbonden worden met de mobiele app Pokémon GO.
Zowel de Nintendo Switch-versie als de mobiele versie van Pokémon HOME kan gebruikt worden in combinatie met de Nintendo 3DS-software Pokémon Bank.
Bekijk onze informatie over Pokémon overbrengen naar Pokémon HOME als je meer wilt weten.