"Er is een communicatiefout opgetreden" (Splatoon 3)
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je in Splatoon 3 de foutmelding "Er is een communicatiefout opgetreden" ontvangt.
Let op: In de online spelstanden van Splatoon 3 maken tot wel 8 spelers tegelijk verbinding, dus deze fout hoeft niet veroorzaakt te worden door een probleem met jouw verbinding.
Als deze fout zich af en toe voordoet, houd de situatie dan in de gaten om te zien of deze verbetert.
Als de fout zich voortdurend voordoet en je niet online kunt spelen, neem dan contact met ons op voor ondersteuning.