"Er zijn niet genoeg spelers op komen dagen. Probeer het opnieuw." (Splatoon 3)
De informatie in dit artikel kan van pas komen wanneer je de foutmelding "Er zijn niet genoeg spelers op komen dagen. Probeer het opnieuw." ontvangt in Splatoon 3.
Als dit probleem zich af en toe voordoet, houd de situatie dan in de gaten om te zien of deze verbetert.
Als dit probleem zich voortdurend voordoet en je niet online kunt spelen, neem dan contact met ons op voor ondersteuning.
Als het probleem zich niet voordoet als je verbonden bent met een ander netwerk of op een andere locatie, is er waarschijnlijk een probleem met je netwerk. We raden je aan om contact op te nemen met je internetprovider voor verdere ondersteuning.