Algemene problemen met gedownloade software (vastlopen, niet reageren enz.)
Wanneer je een fysieke of gedownloade game opstart op een Nintendo Switch-systeem is er een lange laadtijd, een grote vertraging of het systeem loopt vast of reageert niet.
Als er een bepaalde foutcode of foutmelding wordt weergegeven, kun je deze opzoeken in onze kennisbank en de stappen volgen die daar worden weergegeven.
Is de software uitgegeven door Nintendo of Europe SE of door een licentiehouder?
Als de software is uitgegeven door Nintendo of Europe SE, kun je contact met ons opnemen voor ondersteuning.