De Nintendo Switch-stylus reageert niet goed
Het touchscreen van de Nintendo Switch lijkt niet goed te reageren op de Nintendo Switch-stylus.
De onderstaande stappen kunnen misschien helpen om de problemen met de Nintendo Switch-stylus op te lossen.
Als je een ander accessoire gebruikt, zoals de stylus van een mobiele telefoon of een Nintendo 3DS-stylus, kun je het probleem mogelijk verhelpen door deze te vervangen met het Nintendo-accessoire met modelnummer HAC-040.
Als je een ongelicentieerd accessoire gebruikt, kun je het probleem mogelijk verhelpen door het te vervangen met een gelicentieerd accessoire.