De informatie in dit artikel kan je helpen als de game niet verder gaat dan het eerste laadscherm en op een zwart scherm blijft hangen in Splatoon 3.
Belangrijk: het probleem is opgelost met een game-update die is uitgebracht op 16 september 2022. Update je game naar de nieuwste versie en probeer het opnieuw.