Er wordt een leeg scherm of geen beeld weergegeven op de tv
Als de Nintendo Switch in de houder is geplaatst, schakelt het systeemscherm zich automatisch uit en wordt de softwaretoepassing op het tv-scherm weergegeven.
2. Controleer of je de Nintendo Switch-houder (HAC-007) of de Nintendo Switch-houder met LAN-poort (HEG-007) gebruikt.
Mocht het probleem zich blijven voordoen met een andere voeding of een andere houder, of als er geen ander onderdeel beschikbaar is, moet de Nintendo Switch worden teruggestuurd voor inspectie.