Je kunt geen software downloaden op de Nintendo Switch en de foutcode 2005-0003 verschijnt.
Als je een microSD-kaart op het systeem gebruikt, zorg dan dat je de microSD-kaart niet uit het systeem haalt tot het downloaden is voltooid. Als je het systeem uitzet terwijl het downloaden aan de gang is, verwijder of verwissel de microSD-kaart dan niet tot je zeker weet dat het downloaden is voltooid.
Als je het downloaden niet kunt voltooien vanwege de microSD-kaart die je gebruikt, dan kun je het probleem mogelijk oplossen door een andere microSD-kaart te gebruiken.
Als je geen andere microSD-kaart hebt, of als een tweede microSD-kaart wel werkte en je de eerste microSD-kaart wilt proberen te gebruiken, formatteer dan de gegevens op de kaart en probeer het opnieuw.
Als je geen andere microSD-kaart hebt, verwijder dan de microSD-kaart en probeer de software te downloaden. Als je de software kunt downloaden naar het systeemgeheugen, speel dan de software vanuit het systeemgeheugen, of koop een andere microSD-kaart die je met de Nintendo Switch kunt gebruiken.
Als de foutcode blijft verschijnen wanneer je meerdere microSD-kaarten hebt gebruikt of de software naar het systeemgeheugen hebt gedownload, dan moet het systeem worden gerepareerd.