Deze foutcode geeft mogelijk aan dat er een probleem is met betrekking tot de microSD-kaart die je gebruikt.
Als het probleem zich blijft voordoen met meerdere ondersteunde microSD-kaarten of wanneer je downloadt naar het systeemgeheugen, of als er geen andere ondersteunde microSD-kaart beschikbaar is om te testen, moet het systeem gerepareerd worden.
Sluit een of twee van de problematische gamecards bij voor de reparatie als het probleem zich blijft voordoen bij verschillende microSD-kaarten.