De informatie in dit artikel kan van pas komen als je je Nintendo Switch-systeem niet kunt verbinden met een (draadloos) netwerk en je krijgt foutcode 2110-2979 te zien.
Als het Nintendo Switch-systeem hetzelfde IP-adres gebruikt als een ander apparaat in het netwerk, kun je het probleem mogelijk verhelpen door het IP-adres te veranderen naar een ander geldig IP-adres.
Als je netwerk geen handmatig toegewezen IP-adres vereist, kun je het probleem mogelijk verhelpen door de IP-adresinstellingen te veranderen naar AUTOMATISCH TOEWIJZEN in de internetinstellingen van het systeem. De router zal dan een uniek IP-adres toewijzen aan het systeem.