De informatie in dit artikel kan van pas komen als tijdens het gebruik van de Nintendo Switch foutcode 2137-8007 wordt weergegeven.
Als je systeem al over de nieuwste versie beschikt, start je systeem dan opnieuw op door de POWER-knop drie seconden ingedrukt te houden, daarna OPNIEUW OPSTARTEN / UITZETTEN te kiezen en vervolgens OPNIEUW OPSTARTEN te kiezen. - Reset je thuisnetwerk.