De informatie in dit artikel kan van pas komen als je de foutcode 2216-5000 te zien krijgt als je een gebruiker of opgeslagen gegevens naar een ander Nintendo Switch-systeem probeert over te zetten.
Deze fout treedt op als er tijdens het overzetten van een gebruiker of opgeslagen gegevens een communicatiefout optreedt tussen het verzendende Nintendo Switch-systeem en het ontvangende Nintendo Switch-systeem.
Als deze informatie het probleem heeft opgelost, ben je klaar! Ga naar de officiële Nintendo-website voor de meest recente informatie en nieuwtjes over Nintendo-producten.
Metalen objecten en elektronische apparaten kunnen draadloze signalen verstoren. Als je zulke apparaten of objecten hebt, zoals archiefkasten, luidsprekers, stekkerdozen, glas of draadloze telefoons, plaats deze dan uit de buurt van het Nintendo Switch-systeem en de draadloze router. - Als een Bluetooth-audioapparaat is aangesloten op je Nintendo Switch-systeem, maak dan verbinding op een andere frequentie of verbreek de verbinding met het apparaat.
Sommige Bluetooth-audioapparaten kunnen storing veroorzaken met de 2,4 GHz frequentie die door veel routers gebruikt wordt.