Foutmelding: “De software kan niet worden opgestart. Probeer het opnieuw vanuit het HOME-menu.” (Gedownloade software)
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je probeert om een gedownloade game te starten op een Nintendo Switch-systeem en de volgende foutmelding ontvangt: “De software kan niet worden opgestart. Probeer het opnieuw vanuit het HOME-menu.”
Let op: Als je de foutmelding ontvangt terwijl je de gamecard-versie van de software gebruikt, lees dan Problemen met lezen van gamecard (inclusief foutmelding: De gamecard is niet ingevoerd).