Problemen met de stroom van de Nintendo Switch-Pro-controller
1. Stel de voeding opnieuw in door de aansluitingen aan beide uiteinden ten minste 30 seconden lang los te koppelen.
2. Sluit de Nintendo Switch-voeding direct aan op de Pro-controller en steek vervolgens de stekker in een stopcontact.
1. Zet het Nintendo Switch-systeem aan en druk op een willekeurige knop op de Pro-controller.
1. Als het oplaadlampje helemaal niet brandt, kun je de voeding testen door hem direct op het systeem aan te sluiten.
Probeer het volgende:
1. Sluit de voeding aan op de Nintendo Switch-houder en steek de stekker in een stopcontact. Sluit de inbegrepen USB-oplaadkabel vervolgens aan op de houder en de Pro-controller.
Blijf het systeem en de Pro-controller gebruiken en houd de situatie in de gaten.
Als de Pro-controller nog steeds niet kan opladen, moet deze gerepareerd worden.