Zo synchroniseer je de Nintendo Switch-Pro-controller
Stapsgewijze instructies voor het synchroniseren van de Pro-controller met het Nintendo Switch-systeem.
Het systeem moet aan staan. Het is niet mogelijk om een controller te synchroniseren als het systeem in de slaapstand staat.
Plaats het Nintendo Switch-systeem in de houder met LAN-poort.
2. Sluit de Pro-controller aan op de houder met LAN-poort via de bijgeleverde USB-kabel (model HAC-010).
Ga naar het HOME-menu, kies CONTROLLERS en vervolgens SPEELSTIJL/VOLGORDE WIJZIGEN. Wanneer het volgende scherm wordt weergegeven, moet je de SYNC-knop op de Pro-controller die je wilt synchroniseren, minimaal één seconde ingedrukt houden.
Plaats het Nintendo Switch-systeem in de houder.
2. Sluit de Pro-controller met de bijgeleverde USB-kabel (modelnummer HAC-010) aan op de houder.