Wat kun je doen
Als de gamecard niet gelezen kan worden, kan de gamecard vervangen worden door de winkel waar je hem hebt gekocht, mits deze binnen de afgelopen 30 dagen is gekocht. Nintendo biedt geen garanties voor gamecards en gamecards kunnen niet worden gerepareerd.